Liječenje bolnih stanja dentalnim laserom

dentalni laser, laserski zahvati, liječenje zuba laserom, ordinacija sanja vuić, zagrebDentalni laser djeluje protuupalno, pomaže u cijeljenju rana i u smanjenju boli određenog područja.

U postupku cijeljenja rana stanični se metabolizam aktivira na molekularnoj razini. To znači da se mnoge molekule unutar stanica i u međustaničnoj tekućini moraju pokrenuti u niz lančanih reakcija. Hemoglobin, melanin, citokrom c oksidaza samo su neke od molekula koje potiču stvaranje kolagena, ključnog za cijeljenje rana. Laserske zrake fotoaktivacijom navedenih molekula dovode do znatno bržeg stvaranja kolagena i bržeg cijeljenja rana.

Protuupalno djelovanje laserskih zraka ostvaruje se povećanjem koncentracije medijatora upale i prokrvljenosti tkiva.

Način na koji laserske zrake djeluju protiv boli nije do kraja razjašnjen, iako se zna da djeluju na stvaranje i otpuštanje medijatora boli sustavno i lokalno u tkivu, da povećavaju stvaranje endorfina i smanjuju aktivnost živčanih vlakana čime dolazi do povećanja praga podražljivosti na bol. Osim što smanjuje bol, upotreba dentalnog lasera biostimulacijom potiče cijeljenje rana, što znači da kod bolnih ulceracija, herpesa ili afti dentalni laser ostvaruje višestruko djelovanje.

Imate pitanje ili se želite naručiti? Rado ćemo vam dati savjet i ponuditi rješenje!
Kontaktirajte nas

Bolna stanja kod kojih je moguća uporaba dentalnog lasera:

• bolne afte i ulceracije usne šupljine
  • bol u čeljusnim zglobovima
  • neuralgija
  • ostala bolna stanja kojima zub nije uzročnik

Parodontološka terapija dentalnim laserom
Bruksizam – Škripanje zubima