10. rujna 2018.

Dentalni implantati

uzimanje otiska za izradu krune na dentalnom implantatu

Ukoliko vam nedostaje zub ili više njih, a ne želite brusiti susjedne zube kako bi nadoknadili izgubljene ili se ne možete naviknuti na zubnu protezu, implantati su pravo rješenje za Vas.

Dentalni implantati su titanski nadomjesci koji se kirurški ugrađuju u čeljusnu kost kako bi zamijenili prirodne korijene zuba i nosili protetske nadomjeske. Predstavljaju optimalnu terapiju kod nedostatka zubi jer se ne bruse susjedni zubi.

Implantatima možemo rekonstruirati nedostatak jednog, više ili svih zuba. Ovisno o tome izrađuju se krunice, mostovi, proteze ili hibridni mostovi (all-on-4). Ne postoji dobna granica za ugradnju implantata. Kontraindicirani su kod uznapredovalih sistemskih bolesti, osteoporoze, dijabetesa… U slučaju da nedostaje koštane mase moguće ju je nadoknaditi prije ugradnje implantata (GTR, GBR, sinus lift). Na mjesto koštanog defekta postavlja se autologna ili umjetna kost čime povećavamo visinu i širinu koštanog grebena.

Postupak
U prvoj posjeti se ugradi implantat, zaštiti pokrovnim vijkom i prekrije sluznicom. Nakon perioda oseointegracije koji traje 3-6 mjeseci (6-9 ako je rađena sinus-lift operacija) otvara se sluznica i implantat te slijedi postupak za izradu protetskog nadomjeska. Postavljanje implantata vrši se uz lokalnu anesteziju te je potpuno bezbolno. Načelno, zahvat je manje agresivan od vađenja zuba.

Uspjeh kod ugradnje implantata postiže se u 98% slučajeva.

Komplikacije su veoma rijetke. Moguće su infekcije uslijed loše oralne higijene. Rijetko je moguća i pojava slična parodontozi što nazivamo periimplantitis tj upala mekih i tvrdih tkiva oko implantata.