ZA BOLJE KORISNIČKO ISKUSTVO, AŽURIRAJTE INTERNET PREGLEDNIK. PROVJERITE OVDJE ZA NAJNOVIJU VERZIJU.

FOR A BETTER EXPERIENCE, KEEP YOUR BROWSER UP TO DATE. CHECK HERE FOR LATEST VERSIONS.

Dentalni laser- parodontologija/ bolna stanja/oralna kirurgija

primjena lasera u ustima pacijentaKod liječenja parodontitisa, dentalni laser ima višestruku primjenu. Djeluje bakteriostatski i baktericidno te pospješuje cijeljenje parodontne rane. Biostimulativnim djelovanjem parodontni džepovi brže cijele, a potiče se i stvaranje novog pričvrsnog tkiva, što doprinosi smanjenju dubine džepova.

Smanjenje bakterijskih naslaga i dubine parodontnih džepova od iznimne je važnosti u kontroli parodontne bolesti i sprječavanju daljnjeg razaranja parodontnog tkiva.

Nakon završene parodontalne terapije, ukoliko se ukaže potreba, naši će Vam doktori predložiti tretman dentalnim laserom. Najbolji rezultati postižu se kombinacijom parodontalne kiretaže dubokih džepova i tretmana laserom.

Dentalni laser djeluje protuupalno, pomaže u cijeljenju rana i u smanjenju boli određenog područja.

U postupku cijeljenja rana stanični se metabolizam aktivira na molekularnoj razini. To znači da se mnoge molekule unutar stanica i u međustaničnoj tekućini moraju pokrenuti u niz lančanih reakcija.  Laserske zrake fotoaktivacijom navedenih molekula dovode do znatno bržeg stvaranja kolagena i bržeg cijeljenja rana.

Osim što smanjuje bol, upotreba dentalnog lasera biostimulacijom potiče cijeljenje rana, što znači da kod bolnih ulceracija, herpesa ili afti dentalni laser ostvaruje višestruko djelovanje.

Imate pitanje ili se želite naručiti? Rado ćemo vam dati savjet i ponuditi rješenje!
Kontaktirajte nas

Bolna stanja kod kojih je moguća uporaba dentalnog lasera:

• bolne afte i ulceracije usne šupljine
  • bol u čeljusnim zglobovima
  • neuralgija
  • ostala bolna stanja kojima zub nije uzročnik

U oralnoj kirurgiji, dentalni se laser najviše koristi za rezanje tkiva. U usporedbi sa skalpelom, rez laserom mnogo je precizniji, rana manje krvari, a cijeljenje je brže i bez ožiljka. Dentalni laser djeluje na živčane završetke, stoga je bolnost nakon zahvata smanjena.

Primjena lasera u oralnoj kirurgiji:

• Incizija apscesa
  • Incizija izraslina na sluznici
  • Fibrom
  • Frenulektomija
  • Gingivektomija
  • Gingivoplastika
  • Ugradnja i otvaranje implantata
  • Incizija/ekscizija
  • Produljenje kliničke krune zuba
  • Uzimanje uzoraka za biopsiju
Parodontitis / Parodontoza – upala zubnog mesa